dilluns, 18 de juny del 2007

THE POTTER

The Potter
Títol
The Potter
Escenari
En una caseta poc il·luminada.
Fets principals
Un nin vol fer màgia amb un gerro com el seu mestre
però no li serà fàcil.
Època
A la antiguitat.
Personatges
En Potter i el seu mestre.

Fa molt de temps hi havia un nin que sempre estava dins la seva caseta amb el seu mestre, que pareixia un monstre, perquè tenia unes orelles grans, la pell amb moltes arrugues i de color verd però era molt savi i feia coses inimaginables. El nin volia ser com ell, però no li seria molt fàcil aprendre perquè no qualsevol nin podia fer coses així.

En Potter li va preguntar al seu mestre:

-Em podries ensenyar a fer màgia com tu?
-Si, Potter... t'ensenyaré... Però primer tindràs que aprendre a fer un gerro de fang... Per fer bé la màgia.
-Ja sé fer gerros de fang, mestre.
-Oh... que bé! Però primer m'ho hauràs de demostrar...

Mentre en Potter feia el gerro el seu mestre seguia fent màgia amb els seus. Després de fer-ne molts més, en Potter no s'ho creia, però ja estava acostumat a estar mirant-lo.

-Ja em surt bé! Va dir en Potter
-Molt bé!
-Ara bufa...
Suaument amb un aire fred...
-FFFHHHH!!... No surt. Que faig ara, segur que no podré fer-ho.
-Torna a bufar des de l' interior..., així aconseguiràs fer màgia.

En Potter es concentra i...

-FFFFFHHH!!... crec que l'he aconseguit, es fascinant !!

-Molt bé... ara podràs fer això més fàcilment al igual que jo.

-Oh, al·lucinant s'ha fet un ou! Es increïble m'ha sortit bé, no sabia que jo podria fer això.

-L'has aconseguit. (Diu tranquil·lament el mestre).
El mestre deia que li mostraria més coses i en Potter es va posar molt content.

Fi