divendres, 15 de juny del 2007

UN NIN AMB PROBLEMES DE CIÈNCIA FICCIÓ

Era un dia com cal, estàvem a casa tranquils, netejant la casa que estava molt bruta desprès d'una festa que vaig fer amb els meus amics, estava avorrit; de sobte, una llum blanca apareix; no sabia què fer, era alguna cosa que m'enlluernava, era un terrissaire que estava fent una figura amb les mans; al principi jo tenia un poc de por, però una hora després vaig pensar què em podia fer un terrissaire que havia vingut d'una nau.

Li vaig preguntar si em podia ensenyar a fer qualque gerra, ho vaig intentar durant molt de temps, però no em sortia res de res; a ell, de les seves mans, li sortien unes llums esplèndides que no podia quasi ni mirar fixament, vaig intentar una vegada i una altra. Peró no, no em sortia com a ell. Peró en un moment sento com una inspiració i em poso a fer una gerra, em va sortir més o menys. Peró ho vaig intentar moltes vegades fins que al final em va sortit com jo volia. El terrissaire estava molt content que m'hagués sortit; em va dir si volia anar al seu planeta a estar amb ell que havia vingut a La Terra només perquè des del cel havia vist esperances amb mi.

Jo tot sorprès no sabia què fer, li vaig dir que m'ho havia de pensar, que els meus pares estaven de viatge, que havia d'esperar que vinguessin per a veure què els pareixia a ells, a mi m'agradava la idea del que m'havia plantejat, però aquí estava la meva família, els meus germans, els meus amics i familiars; no podia deixar-los així com així. Li vaig preguntar si podien vindre amb nosaltres; el terrissaire em va dir que en la nau que ell havia dut no cabien tantes persones, em va dir que només en cabien 50.

El noi estava molt content perquè a Mallorca només tenia cinquanta familiars; els altres estaven en l'estranger. Així que varen esperar que vinguessin els seus pares i els va avisar a ells i als seus familiars. Se'n varen anar. Allí les coses els varen anar molt millor que a Mallorca, on havien d'estar sempre depenent de collir totes les coses, que si el mòbil, la cartera, totes les coses que eren necessàries per poder sortir al carrer, així que se'n varen anar de aquí.